Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 28 februari 2014

Inte ett manusord idag,

istället har jag köpt guldiga skor och gråtit åt bilder på min bok tillsammans med Helen Fieldings. Det kan hända att det var det som gav inspirationen till att köpa skorna, men också det handlaren på Akademibokhandeln i Farsta sa.
"Jag tror oerhört mycket på din nya bok. Det är nu du slår igenom."

Nästa lördag är det releasefest för En liten värld i hans och hans frus butik ( en av Sveriges mest framgångsrika faktiskt.)
Jag har bjudit in alla mina (till exempel min mamma!), Bokförlaget Forum har bjudit in alla sina och nu bjuder Bokia i Farsta in alla
som vill komma och mingla, kanske köpa en bok (min, min, min) och få något att tugga på och dricka.
Idag delade de ut inbjudningar till alla som besökte butiken. Och det var många.. Rean är i full gång och mina Sonjor är strax slut! Båda två!

Så. Om du vill:
Varmt välkommen till Farsta centrum och Akademibokhandelns nästa lördag mellan 13.00-16.00.
Bilden är inte bra men om du klickar kan du se vad det står.
Tjoho, vilket party!






5 kommentarer:

Simona sa...

"DET ÄR NU DU SLÅR IGENOM"

Jag dööööör!

Och jag kommer!

Hurra! HURRAAAAA!

Åsa Hellberg sa...

Jag är så glad för att du kommer. Hurra!!!!!!!!

Ezter sa...

Hade det varit helgen efter hade jag kommit! Då ska vi besöka Huvudstaden :)

Åsa Hellberg sa...

En annan gång då, Ezter!

Anonym sa...

Åh vilket party!!

Kram Kia