Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 19 mars 2014

Direkt från BUSSEN

Jag känner mig lite ensam, så bloggen får hålla mig sällskap. Vi åker från Norrköping strax, och kommer att vara ungefär tre timmar sena när vi kommer till Stockholm om ett par timmar.
Sa jag att min lägenhet ska besiktigas klockan åtta?

Och så är det.recensionsdag. Det är spännande som tusan. Ska någon skriva något?  Iiiiiiiiiii

2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag har precis läst klart Simonas bok och påpassligt nog så vab:ar jag idag och kan därför äntligen sätta tänderna i En liten värld!

Åsa Hellberg sa...

Hurra!!