Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 1 april 2014

Han kom iväg i tid.

Och jag kom hem till en dator utan virusskydd.
Så det har jag pillat med nu någon timma.
Egentligen är jag rätt klurig och löser de flesta tekniska problem själv, men det tar lite tid.

Nästa problem som ska lösas är i manuset, och det nya jag kom på igår.
Det kommer att bli grymt, men först frukost.
Sen kör vi!

Inga kommentarer: