Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 9 juni 2014

Jag swischar fortfarande förbi

alla bloggar jag följer, som i att jag inte lämnar några kommentarer. Däremot läser jag, i alla fall det mesta.
Jag ska skärpa mig, jag gillar ju att "bloggprata."
Senare i veckan, då ni!

Nu har vi städat, klippt gräset och nästan packat klart.
Den här veckan har gått löjligt fort.


2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker att livet går galet fort i största allmänhet just nu! Fast på ett bra och trevligt sätt. :)

Spader Madame sa...

Är man på semester räcker det med att svischa. Det har Kungen sagt!