Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 17 juni 2014

Nisse lånar min nya dator.

I den dyker mailen upp i en liten ruta längst upp till höger, så där så att man ser vad det står.
Det är inte så bra när man försöker hålla något hemligt.
Nu får han inte låna den mer idag, för jag blir bara nervös.

Ett och ett halvt dygn kvar. Håll tummarna för att hemligheten som jag började planera förra året håller ända in i mål!

God natt.

1 kommentar:

Ezter sa...

Åh, vad hemskt det skulle vara om det läckte ut nu! Hoppas du skickat hem honom nu!