Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


söndag 27 juli 2014

Dagen efter igår,

hoppar jag över manuset en dag.
Det betyder inte att skallen inte är full, det är den. Av nästa bok. Eller om det är nästnästa. Jag ska i alla fall skriva ned det introt som stod så tydligt i mitt huvud i morse.

Annars var vi krogen igår. Skulle ha tagit en långpromenad på stan, men hamnade 100 meter från Nisses lägenhet.
Matboden.
Kom ihåg det.
Otroligt god mat.
Jag åt dessert. Det har jag inte gjort sedan Spanien eftersom jag inte äter dessert längre ...

Och så drack jag två glas vin.
Det har jag inte gjort sedan Spanien eftersom jag inte dricker alkohol längre ...
Det kan hända att jag har börjat med det igen. Både vin och dessert.
Ett par gånger om året i alla fall.

Nu ska jag skaffa högtalare till min dator, så att jag får ett bra ljud i min dansstudio/gästrum/sonensrum.


Inga kommentarer: