Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg . 11-12 minglar i Bonniers monter. 14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
30 september, Bokmässa, Göteborg. 10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering. 12-13.30 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 5 september 2014

Den här dagen vet jag inte vart den tog vägen,

och jag har inte redigerat alls så mycket som jag hade hoppats på.
Tur då att jag har en del av helgen till det, och sedan hela nästa vecka.

Jag hade önskat att jag hann höstdona innan Nisse kommer hit ikväll, men det kommer jag inte hinna. Istället fokuserar jag på att få bort smutsen från golven, det är faktiskt nödvändigt om det alls ska infinna sig någon form av fredagsstämning.

Att Misse efter femton år fortfarande är rädd för dammsugaren har bara att göra med att han ser den alldeles för sällan

2 kommentarer:

Ezter sa...

Matte är också rädd för dammsugaren alltså ;) (Jag med!)

Åsa Hellberg sa...

Ezter; något ditåt:)