Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 4 september 2014

Jag är jätteglad,

jag har just kommit överens med min lillebror om att jag/vi ska hyra det lilla extrahuset på hans gård, som ligger två mil från Fjällbacka och två kilometer från min mamma i Tanumshede.
Där står redan alla möbler och allt porslin jag hade huset i Fjällbacka, så det är bara att flytta in.
Två perfekta rum och kök.

Jag känner att det kommer att bli en helt lysande skriv och semesterstuga.
Hurra!

6 kommentarer:

Ezter sa...

Åh, vad bra :)Grattis!

Hanna Lans sa...

Hurra! I helgen ska jag låna mina föräldrars sommarstuga för att redigera. Hurra för det också!

Ninas corner sa...

Vad härligt med en inspirerande skrivarstuga! Hurra!

Ninas corner sa...

Vad härligt med en inspirerande skrivarstuga! Hurra!

Simona sa...

Lovely låter det!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det ska bli så härligt!