Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 27 oktober 2014

Klockan är bara fem

och idag har jag verkligen gjort allt jag hade tänkt, från redigering till att beställa nya köksluckor och köksbänkar (lite mer latteaktiga luckor, och bänkar i mörkt trä som passar så fint ihop med mitt köksbord).
Och så har jag handlat mat och köpt påsar att skicka böcker i.

Ja just det, jag klickade hem de här också.
Efter moget övervägande.
Klick klick.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du föll för dem till slut:)

Hoppas de är bra att gå i och ha på sig också.

Sanna