Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 13.00-15.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


onsdag 26 november 2014

Ps.

Om exakt en månad är det annandag jul.
Om exakt två månader ska jag vara klar med mitt manus.
Om exakt tre månader är jag i New York på den grymmaste research jag någonsin har gjort, och då var London exceptionellt bra. Och den jag har gjort i Stockholm.
Iiiiiii.
Gode Gud, låt mig förvalta det här väl

2 kommentarer:

Anette sa...

Du verkar befinna dig, yrkesmässigt, i det liv jag har i huvudet att jag skulle vilja leva. Jag är inte riktigt där ännu men så kul att se att det går! Ser fram emot många böcker från dig!

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, Anette!
Heja och lycka till!