Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 28 december 2014

Andra avsnittet av Astrid börjar nu.

Jag har redigerat 30 sidor, vilket jag ändå är nöjd med.
I morgon är målet betydligt högre, eftersom jag tänker starta flera timmar tidigare.

Och tycker ni att jag är ensidig i mina inlägg, så är det bara för att jag har en enda sak i huvudet nu:
Deadline 5 januari.
Jag är glad för att jag har en familj som också är kreativa och förstår att man kan mentalt försvinner när man är inne i ett projekt. Annars hade nog det här jobbet varit svårt att ha.

Nu, Astrid på ettan!



Inga kommentarer: