Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00

26 oktober Fjällbacka Stora hotellet
27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00
28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 13.00-15.00

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

JANUARI 2018
29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk


måndag 8 december 2014

Det här med att man ska bevisa

att man inte är en robot, när man kommenterar, vill jag ta bort.
Hur gör man?
Alla som har Blogger som plattform verkar ha fått samma nya verifiering.


10 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vet inte, har du provat hos mig? Jag har ordverifiering avbockat fortfarande.

(Inställningar - kommentarer och inlägg)

Ezter sa...

Snälla, säg att jag inte har det!

Åsa Hellberg sa...

Den är avbockad, jag får den ändå!

Ezter sa...

Kommer det automatiskt tro, för sista veckan är det många som har det! Trodde alla hade fått fnatt!

Annika Estassy Lovén sa...

Avbockat hos mig också. Det kanske pågår en robottattack som blogger vill skydda oss mot?

Annika Estassy Lovén sa...

Obs - robottrutan kom upp hos dig men jag struntade i den och kommentaren gick fram ändå! Jag var då inloggad via mitt googlekonto.

Annika Estassy Lovén sa...

Blev många T i robot ... :)

Hanna Lans sa...

Oh no, jag ser att jag också har fått sådan på min blogg. Sicken styggelse!

cyndi sa...

Jag. Är. En. Robot.

Ebba Range sa...

Undrar om jag också ...?