Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg . 11-12 minglar i Bonniers monter. 14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
30 september, Bokmässa, Göteborg. 10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering. 12-13.30 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




måndag 1 december 2014

Jag älskar romantiska komedier.

Punkt.

Och den här helgen har jag väl verkligen fått som jag har velat, eftersom treans tablå varit fylld av sådana filmer.
Kavalkaden avslutades igår, jultraditionsenligt, med Love Actually.
Emma Thomson är fantastisk, by the way.
Och Bill Nighy!
Men ni vet, förstås.

Idag har jag för första gången parkerat på MIN parkeringsplats.
Tjohej!
Och nu när dagens skjutsande är över, så tänker jag skriva bok.

Heja Måndag!








6 kommentarer:

Simona sa...

Heja måndag!
Och romantiska komedier!

Åsa Hellberg sa...

JA!

Iza sa...

Nej, att jag missade Love Actually! Har bara sett typ halva och jag har hört att den ska bli bättre för varje gång man ser den.

Åsa Hellberg sa...

Åh, vad du har att se fram emot, Iza!

Anneli Stålberg sa...

Älskar Love Actually!

Åsa Hellberg sa...

Anneli; jag också!