Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 21 december 2014

Jag nådde inte fram,

och det irriterar mig.
2000 ord från målet gör att jag kommer att parallelljobba med manusen under julen.
Prio är redigeringen av Toscana, men om det rinner på så kan jag även få till lite mer av manus sex och få till målet (manuset som jag känner behöver ett arbetsnamn, manus sex kan har redan missförståtts. Härmed kallar vi sexan för... Gloria!)

Jag tar ledigt på julafton men mer än så har jag inte tid med eftersom jag har en deadline 5 januari.
I slutet av januari går Toscana i tryck, och innan dess ska hon dessutom korrläsas.  Jag tror att hon ska finnas på lager från och med 18 februari eller nåt sånt.
(I butik 4 mars.)

Iiiiiii

3 kommentarer:

Anette sa...

Längtar!!!

Annika Estassy Lovén sa...

Du är grym ju! Och inspirerande. :)

Åsa Hellberg sa...

Anette: Jag med!!


Annika; Tack!!