Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 26 januari 2015

Efter att ha hittat mig själv på Adibris förstaplats

med En liten världs E-bok, blev jag så utmattad av allt firande här hemma (jag, jag och katten) att jag måste lägga mig en stund.
Hälften av dagens mål är uppfyllt, jag MÅSTE skriva totalt 2 500 per dag i tio dagar (14 på sin höjd) framöver om jag ska få ihop det som jag vill.
Kämpa, Åsa, kämpa.
Men sov först, det är en toppenidé.

3 kommentarer:

Robert W sa...

Grattis! Så roligt!

Mia sa...

I dag såg jag att man fick ladda ner En liten värld gratis via sitt Västtrafikkort. Det kan förgylla en och annan tråkig resa

Åsa Hellberg sa...

Tack Robert!

Mia; härligt! :)