Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg . 11-12 minglar i Bonniers monter. 14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
30 september, Bokmässa, Göteborg. 10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering. 12-13.30 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 10 januari 2015

Han har smugit fram och ätit,

men sedan gömt sig igen.
Min lille plutt.

Medan jag oroar mig för honom surfar jag runt och förstår att det blåser typ lite hemma på västkusten.
Det är svårt att se på bilden, men jag kan se på webbkameran från Fjällbacka att havet har rullat in över kajen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Äter katter brukar de vara "okej" även om de har lite ont eller/och är tilltufsade i självförtroendet.
Hoppas att haltandet har avtagit till imorgon. Annars kan en lätt massage på tassen/benet hjälpa enligt min erfarenhet.
Lycka till!
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!