Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg . 11-12 minglar i Bonniers monter. 14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
30 september, Bokmässa, Göteborg. 10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering. 12-13.30 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 4 januari 2015

Jag är så glad för min Toscana,

jag tycker att den är så oerhört bra!
Det är varmt, berörande och roligt (om ni frågar mig.)
Hurra, vad bra gjort av mig att jobba om det när jag inte var hundra procent nöjd i somras.
Bra kämpat, Åsa!

Nu har jag hyfsat till antalet Underbar, Fantastisk, Plötsligt och Helt och är i det närmaste helt klar.
Jag ska köra Jonathan och hans två resväskor hem till honom och Linnea, sedan ska jag titta ännu en gång på prologen innan jag skickar det till Kerstin.

Tjoho, vad nöjd och glad jag känner mig!

6 kommentarer:

Simona sa...

Åh! Vad roligt och vad jag ser FRAM EMT att följa din bok!

Hurra!

Robert W sa...

Vad härligt att du är så nöjd!

Annika Estassy Lovén sa...

Här är en till som fram emot det!

Anette sa...

Samma här! Looking forward....

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, ni snälla snälla, människor!

Ezter sa...

Verkligen något man ser fram emot!