Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 4 januari 2015

Jag är så glad för min Toscana,

jag tycker att den är så oerhört bra!
Det är varmt, berörande och roligt (om ni frågar mig.)
Hurra, vad bra gjort av mig att jobba om det när jag inte var hundra procent nöjd i somras.
Bra kämpat, Åsa!

Nu har jag hyfsat till antalet Underbar, Fantastisk, Plötsligt och Helt och är i det närmaste helt klar.
Jag ska köra Jonathan och hans två resväskor hem till honom och Linnea, sedan ska jag titta ännu en gång på prologen innan jag skickar det till Kerstin.

Tjoho, vad nöjd och glad jag känner mig!

6 kommentarer:

Simona sa...

Åh! Vad roligt och vad jag ser FRAM EMT att följa din bok!

Hurra!

Robert W sa...

Vad härligt att du är så nöjd!

Annika Estassy sa...

Här är en till som fram emot det!

Anette sa...

Samma här! Looking forward....

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, ni snälla snälla, människor!

Ezter sa...

Verkligen något man ser fram emot!