Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 22 januari 2015

Under snön

finns bilen.

6 kommentarer:

Helena sa...

Bilen ger sina friheter och har sina behov :-)

Robert W sa...

Motorvärmare och kupévärmare kanske inte är någon dum idé...

Men du kanske tillhör dem som blir överraskade varje år att det faktiskt kan bli vinter :P

Se gärna
https://www.youtube.com/watch?v=xaoawnEB1-s

Åsa Hellberg sa...

Robert; du bor i hus, va? Där det finns tillgång till el?
Nej, jag blir inte överraskad av snö, däremot av villaägare tror att vi lägenhetsboende är helt dumma i huvudet:)

Helena; precis :)

Ezter sa...

Fick du fram den? Jag bor i villa, men har ingen värmare ändå ;)

Robert W sa...

Åsa, inte tror jag att lägenhetsboende är dumma i huvudet. Jag trodde bara att det fanns motorvärmarstolpar (eller vad tusan det nu kan heta) på parkeringen. Det finns det i många bostadsområden.

Åsa Hellberg sa...

Robert; haha, det finns nog inte ens på en en procent av parkeringsplatserna i Stockholm.