Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 14 februari 2015

Har sovit.

Vill gärna redigera 50 sidor till idag.
Lite kaffe, så ska nog det funka.
Resten tar jag i morgon eftermiddag.

Idag är det Mello och Qx-gala och dessutom vill jag se en film, jag vet inte hur det där ska gå ihop riktigt.
Igår såg vi "Gone girl."
Rekommenderas verkligen!

Vad ska du göra ikväll?

6 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag är på landet med Elias. Vi har köpt på tok för mycket snacks och godis och laddar glatt inför Melodifestivalen!

Åsa Hellberg sa...

Skamlöst med godis är perfekt en sådan här dag!

Robert W sa...

Du har väl inte glömd att ladda ner Melloappen? Om du kopplar den till ditt FB-konto kan du se vad dina vänner tycker om bidragen också.

Agneta sa...

Jag hoppas prata semester med make, syster och svåger … Kanske slänger ett öga på tv:n emellanåt :)

Sofia Fritzson sa...

Läsa :)

Helena sa...

Skriva lite dagbok, kanske... Se en film. Möjligtvis. Får se lite vad som händer...