Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 5 februari 2015

Man kan väl säga att jag har förstått

vilken typ av inlägg jag ska skriva för att få mycket respons. Kul, tack!
Det sägs att vi är många som skriver, och att ännu fler drömmer om det.
Jobb eller hobby, det är i alla fall roligt (och jobbigt) som sagt.
Lycka till, alla skrivare.

Själv är jag framme vid en scen som som jag har sett fram emot. Jag tänkte på den när jag vaknade till i natt. Är yster på riktigt, så viktig är den.

Sedan ska jag och min agent Maria till Forum för att höra vad de har för tankar inför releasen om fyra veckor.

Tio dagars arbete återstår av Gloria.
Jag börjar nu.
Tjohej.


2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Tjohej! Ja, det förra inlägget var smashing. Men jag läser här alltid. Fast jag inte hinner kommentera. Just saying.

Ezter sa...

Säger som Spader!