Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 2 mars 2015

På de senaste 30 timmarna

har jag sovit i ungefär 3,5.
Nisse lägger ned huvudet och så somnar han.
Det är inte riktigt likadant för mig.
Just nu är jag svimfärdig, men det hjälps inte. Jag ska hålla ut en halvtimme till.
Borsta tänderna och sedan se ett avsnitt av Sex and the city (of course.)

Todeloo och todefroo, vi hörs i morgon!

Inga kommentarer: