Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 25 mars 2015

Snart kommer min första utländska pocket! Iiii, vad spännande!

Sonjas siste vilje i Norge. Den släpps 24 april men måste visa er det nya omslaget.
Visst är det jättefint!


5 kommentarer:

Ezter sa...

Vilket härligt omslag! Jag har inte börjat läsa Toscana än. Håller på med Björn Ranelid, så det tar lite tid. Kan inte sluka hans böcker...
Förresten, min danska väninna som du skickade bok till för ett bra tag sen, hon tyckte väldigt mycket om den :)

Anonym sa...

Vilket fint omslag!
Min arbetskamrat har lyssnat på Toscana och tyckte det var tråkigt att den tog slut: :)

Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna: det var ett fint betyg:)

Anonym sa...

Vad roligt! När Kulturkollo undrade vilken chick-lit som skulle passa som film så svarade jag Sonjas sista vilja. Hoppas det blir verklighet!

Åsa Hellberg sa...

Bokbokmat; åh, tusen tack, det vore hur roligt som helst:)