Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 15 april 2015

Dagens outfit har ingen frågat efter

men det struntar jag i, ni får den här ändå inifrån och ut, nedifrån och upp.

Fantastiska underkläder från Twilfit. Stora och bekväma, haha.
Skor; HM faktiskt. Skyhöga, bekväma med bred klack. Ett par år gamla säkert.
Byxor; River Island.
Topp; något sportmärke. Har haft den sedan jag, host, tränade (tänker inte säga hur många år den är ...)
Jacka; DKNY.
Hår; Jag själv, även om det blev puffat på i studion.
Smink; Jessica Wahlgren, som också sminkar mig på mina bokomslag
Nagellack; otroligt piffig färg. Lucky, från Dior.
Smycken; ringar och armband från Bud to rose, klocka Michael Kors.
Handväskan som skymtade under matbordet: Henri Bendel, New York.

Där har ni det.

Nu MÅSTE jag sova, men dööör av hunger.
Ingen bra kombo.
Jag hann inte handla idag, men har en burk Keso i kylen.
Det blir bra!

Vi hörs i morgon.

1 kommentar:

Sofia Fritzson sa...

Tittade precis på tv 4 play. Du var fantastisk! Men jag såg inte skorna, kan du inte lägga upp en bild på dem :)