Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


måndag 27 april 2015

Jag fyller år idag och har fått en jättefin fågelbok

som jag har önskat mig.
Om fåglar i Sverige.
Fantastiska illustrationer och berättelser/skrönor blandas med korrekt information.




















Nisse har tagit ledigt och vi ska bara hänga i min förort innan vi åker till Söder och äter middag tillsammans med Jonathan och Linnéa.
Jag ska visa honom sippskogen som jag numera kallar den efter att jag igår såg hur sippor i alla färger breder ut sig i hela skogen mot Farsta centrum. Vita, blå och gula. Fantastiskt fint.

Ungefär så.
Engelbrekt har namnsdag idag.
Känner ni någon som heter så?

9 kommentarer:

Simona sa...

Grattis!

Ezter sa...

Grattis på födelsedagen!

Robert W sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis på "din"dag. //Anki

Sofia Fritzson sa...

Grattis! Köp födelsedagsskor!

Helena sa...

Grattis!

Linas drake sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis Åsa och jag önskar dig ett välsignat nytt år i ditt liv.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tusen Tack allihop!!