Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 15 april 2015

Nu kör vi strax!

8 kommentarer:

Ezter sa...

Bänkat mig! Lycka till :)

Fru Venus sa...

Vilka himla tur att jag började läsa bloggar igår igen, annars hade jag missat detta :-)

Anonym sa...

Har sett - vad roligt!
Det blev väldigt bra från där jag sett - hoppas det kändes sås för dig med.
Sanna

Agneta sa...

Menåh! Missade :(
så går det när man slarvar med bloggläsandet. Hoppas det visas på play.

Hanna Lans sa...

Det verkar inte gå att titta på i efterhand?

Robert W sa...

Jag såg programmet :)
Det var riktigt bra reklam för dig, även om programmet är lite lustigt ibland. Vid ett tillfälle medan du talade fick tittarna se på potatismos :D

Shamrock sa...

Fan, jag missade. Satte på play och skulle kolla men då visar det sig att det är någon dags fördröjning. Jag får kolla på er imorgon istället

Åsa Hellberg sa...

Tack allihop!!