Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 16 april 2015

På begäran av Sofia

Gårdagens skor.
Väry bekväma, tack vare platån.
Idag är jag ledig och då handlar det om helt andra.skor. Gympa. Sådana jag kan gå fort och göra hoppsasteg i.

Vad gör ni?

6 kommentarer:

Simona sa...

Jag undrade också. Bra uppstyrt, Sofia.

Ezter sa...

Tänkte också på att man aldrig såg dem :)

Sofia Fritzson sa...

Åh, very nice! Snygga och de ser bekväma ut tack vare platå och bred klack!

Sandra sa...

får svindel bara jag tittar på dom där. du vet att jag är djupt imponerad.

jag skickade manuset till redaktören igår, så idag viker jag tvätt, tömmer diskmaskinen, sätter igång tvättmaskinen och dammsuger sovrummet. ska också ringa två gamla (i många bemärkelser) vänner som jag inte pratat med på länge.

Åsa Hellberg sa...

Hurra, Sandra, fantastiskt bra jobbat! Ditt omslag är grymt, OCH jag gillar fonten på ditt namn!

Sandra sa...

Tack! Jag är mycket nöjd med omslaget, det blev helt rätt :)