Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 5 maj 2015

Nästa vecka släpps Simonas nya

(som jag läser just nu för att jag fick ett förhandsex) och ALLA är välkomna.
Det blir förstås jättetrevligt.
Hennes beskrivning av releasefester är på pricken.

Nu ska jag leta reda på min mamma.
Hon gick till stranden igen medan jag sov istället.

Hej hopp.




2 kommentarer:

Ezter sa...

Hrm... Vem är piggast, du eller mamma?

Åsa Hellberg sa...

Det beror på vilken tid på dygnet du pratar om:-)