Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 28 maj 2015

Vår fina Misse

5 kommentarer:

angelaewert sa...

Hej Asa,
jag är en tyska kvinna av 67 ar med en stor familj. Just i dag läste jag den sista sidan av Ditt nya bok "Herzensschwestern". Jag tycker sa mycket om det! Men jag maste säga Dig, jag tycker inte om allt i Ditt bok. Bortföranden är litet grand trovärdig. Det passar inte sa rätt.

Jag lärde mig Svenska under min skoltid och har ingen övning...

Hälsningar - Angela

Ebba Range sa...

Har det hänt något med Misse? Fick lite ont i magen här ... <3

Åsa Hellberg sa...

Angela: okej :)

Ebba; nej, han är 16-års piggelin fortfarande:)

Izabella sa...

Så fin han är, Misse!!! :-)

Åsa Hellberg sa...

Izabella; ja, visst är han!