Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 21 juni 2015

Alla mina är på väg hit.

Köttet vilar, potatisen är i ugnen, tårtan är bakad (nej, dekorerad, men detaljer detaljer.)
Det var inte meningen att jag skulle bjuda på mat idag, men jag hade köttet och det passar ju finfint när de har åkt så långt att slippa laga middag. Dessutom fyller ju Nisse år.

Att Jonathan och Linnea också kunde ikväll var ett lyckokast.
Min fina familj.
Det är störtmysigt när alla sitter runt köksbordet. Det var precis så jag ville ha de i den här lägenheten och det fick jag.
Lyllos mig.


2 kommentarer:

Ezter sa...

Det är skönt att vara nöjd med sitt liv!

Åsa Hellberg sa...

Ja, verkligen:)