Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 28 juni 2015

Fin söndag.

Sol, promenad, tupplur, mat och sånt som gör livet bra.
I morgon börjar en ny härlig arbetsvecka.
Just nu är den som bäst. Manuset är klart. Jag puttrar på med min redigering. Ingen panik alls, utan jag kan lugnt och fint forma det exakt som jag vill ha det.
Jag är mitt emellan böcker. Ingen superaktuell (det går över efter tre månader) och ingen ny på ytterligare åtta nio månader.
Perfekt!
Min bubbla, min värld, och just nu är det precis där jag vill befinna mig.



3 kommentarer:

Ezter sa...

Låter skönt! Hälsa Nisse att jag ville bara försvara honom ;)

Åsa Hellberg sa...

Haha, nä du:)

Åsa Hellberg sa...

Haha, nä du:)