Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 28 juni 2015

Jag gör som resten av Stockholm idag,

jag lägger mig på en badstrand
Den närmast som man kan promenera till. Det blir två flugor eftersom jag har gett mig den på att röra mig varje dag på ett eller annat sätt.
Den mycket positiva appen RunKeeper hjälper till, även om jag tror att de överdriver kaloriförbrukningen å det grövsta. Igår promenerade vi en mil, och appen sa att vi hade gjort oss av med 500 kalorier och det tror jag möjligtvis att man gör om man springer, men av att gå - inte ens fort - så är nog inte det möjligt.
Men ändå.
Det är kul att bli lite peppad och med musik eller prat i lurarna samtidigt går det ännu lättare.

Jag har än så länge inte lyssnat på ett enda sommarprogram, men dem kan man ju också ladda ned och lyssna på i efterhand. I mitt fall när jag går, då.
Några förslag på pratare från er?

Inga kommentarer: