Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 27 juni 2015

Jag har INTE glömt

att vi tävlade här om böcker inför min medverkan i Jukeboxen i P4. Kommer ni ihåg? Jag bad er gissa på låtar som jag skulle välja?
Anyhow, jag har inte haft böcker hemma och hade därför lagt tävlingen åt sidan tills jag hade beställt nya.

Nu är de på gång, så i morgon tar jag tag i vinnarlistan så att jag kan skicka dem till er så fort de kommer. Som det ser ut nu är det två av er som har gissat rätt, men jag återkommer med det EXAKTA antalet vinnare i morgon.

Tjohej.

1 kommentar:

Helena sa...

Spännande! Men jag får väl ge mig till tåls, för jag antar att det inte går att lirka ur dig några svar i förväg ;-)