Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 30 juni 2015

Jag var ingen positiv patient idag,

så planen från och med nu är att jag
1. Kontaktar vårdcentralen och läkare (inte minst för att få dokumentation om något skulle bli heltokigt så att jag inte kan SKRIVA längre, till exempel). Dessutom behöver jag kanske en kur med inflammationshämmande och då vill jag kolla det först.

2. Kanske kommer tillbaka till naprapaten för hjälp med att få musklerna att slappna av.

Status just nu: Quo.

Nya tag i morgon.
Resten av den här dagen tänker jag inte göra ett skit.



3 kommentarer:

Ezter sa...

Hoppas de kan hjälpa dig på vårdcentralen då!

Sandra sa...

men visst är det märkligt nä en sak efter en annan plötsligt ger vika. nu sitter ju allt ihop på ett eller annat sätt så egentligen: inte märkligt. men KÄNSLAN.

Åsa Hellberg sa...

Sandra; precis!