Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 17 juni 2015

Om ni undrar hur det såg ut

när jag spelade en truddelutt i Jukeboxen i P4 häromdagen, så har ni det här.
Längre ned är en länk till programmet.
Det finns en vinnare bland er som la förslag till låtar, och jag tror att Snäckan var den enda som fick med en: Bee Gees You win again.

Här är länken till programmet.




I sann festanda, bjöd Åsa Hellberg på ett riktigt partytrick!
Posted by Jukeboxen i Sveriges Radio P4 on den 14 juni 2015

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu förstår jag var sonen fått sin musikalitet från :) Snacka om partytrick :)

Åsa Hellberg sa...

:) Tack Karina.

Ezter sa...

Det var ju skitbra!!!

Anonym sa...

Tjusigt! :-) Vill minnas att ett av mina förslag var Hotel California :-)

/MoM

Agneta sa...

Hahahaha!! :D

Åsa Hellberg sa...

MoM. Men då vinner ju du också! :)

Jag ska kolla igenom era svar, det kanske finns fler.
Återkommer!