Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 4 september 2015

Det här klänningen

har jag också. Oanvänd. Har hängt i garderoben i ett par år.  Martina Haag är jättefin i den, vi får väl se när min kropp är tillbaka i den formen som kan klä sig fint. Just nu är gigantiska tröjor skönast att få på och av.

I redigeringsform är jag i alla fall, och just nu räcker det finfint!

Vad ska ni göra i helgen?

1 kommentar:

Ezter sa...

Vi ska ha kräftskiva ihop med en av dina andra följare, Ethel :)