Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 9 september 2015

Mina gamla vapendragarförfattarvänner

Sandra och Pernilla har gemensamt boksläpp ikväll på Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan.
Just det, Magnus Johansson släpper också sin tredje bok (men honom känner jag inte.)
Tre författare på en gång, och jag hade gärna varit där och firat, men men. Här gås ingenstans förrän 9 oktober då jag ska se Peter Jöback och Helen Sjöholm och jag hoppas så att jag inte har värk just den dagen.

I alla fall.
Här är mina fina vänner nya böcker!
Grattis och varmt lycka till!


2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack! Kram!

:)
info: det är Magnus tredje bok

Åsa Hellberg sa...

Tack!!