Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 22 oktober 2015

Har jag sovit som en stock?

Verkligen inte.
Men, det kan inte hjälpas. Jag ska jobba, men innan det tvätta håret (denna fasa!)

Och manus: Just nu centrifugeras det i huvudet. Jag vill få till något utan så mycket väsen (!) och då måste jag kanske stuva om. Ta bort ett par kapitel.
Ny början.
Eller inte.

Ja, där typ är jag.
Nu ska jag bli ren.