Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 29 oktober 2015

Jag fick lära mig fixa

håret lite, när jag piffade inför fotograferingen.
Nu ska jag tvätta det, men lockarna håller fortfarande dag tre.
Tack Jessica.
Jag hade helt glömt vanlig locktång, och det räcker med typ fyra fem lockar,  så är det klart.
Och det är exakt vad min arm klarar om jag böjer på mig ordentligt!
Idag ska jag på möte i stan, men först har jag tid att skriva lite.
Tjohej!

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Hår borde jag gå kurs och lära mig.....kan inte hur man gör, men det där lät bra! Skit med din arm....kram

Åsa Hellberg sa...

Tack!