Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 10 oktober 2015

Jag kan ha ont i halsen av att jag jublade och skrek igår.

Det kan också vara så att bara för att jag umgicks med människor (!!) så fick jag baciller.

Anyhow, så var Simona och jag i Västerås och såg I love musicals, med Helen Sjöholm, Peter Jöback, Emmi Christensson (ny bekantskap för mig, ska spela mot Peter i Fantomen på Operan) och den amerikanske sångaren och från Scandal välkände Norm Lewis (spelade Olivia Popes pojkvän som var senator.)
Det var precis så bra som jag hade hoppats.

Jag tror inte att jag fick några bra bilder, ni får nöja er med Simona och mig igen.



2 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Härligt, Åsa!

Simona sa...

Det var awesome!