Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 30 oktober 2015

Jag vaknade kvart i sju

och då var det ju lika bra att kliva ur sängen. Ju tidigare jag kommer igång att jobba desto bättre är det för Sjuan. Mindre omskrivningar skapar mer tid för NY konst.

Så det är där jag är denna fredag, den sista fredag i oktober (OMG!)
Nästa vecka tänker jag sätta på vinterdäcken.
Ni vet hur det är i den här stan. Rätt som det är bestämmer sig vintern för att landa om så bara för en dag eller två (det är de enda dagarna jag gillar att det är snö. Resten av vintern får det vad mig anbelangar gärna vara både barmark och plusgrader.)

Det var väl det!

4 kommentarer:

Simona sa...

Woop woop!

Åsa Hellberg sa...

Woopliloop

Ezter sa...

Barmark och plusgrader, jatack!

Åsa Hellberg sa...

Eller hur, Ezter!