Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




lördag 17 oktober 2015

Lördag,

och jag sov till halv tio.
På riktigt!
Nio och en halv timma.
Tjohej, vad bra och vad jag antagligen behövde det.

I morgons ska jag jobba (eftersom jag inte nådde 20 tusen i fredags) men idag är jag ledig och ska umgås med min särbo.
Vi ska upptäcka en ny stadsdel. Alltså typ ta en promenad på något nytt ställe.
Antingen i city eller i någon park.
Hagaparken har inte jag varit mer än och nosat på, så det är ett förslag från mig. Djurgården ett annat, då kan man dessutom slinka in på något museum (som väl förmodligen är störtfulla, men ändå.)

Fårdan ska stå utanför hans port om en och en halv timma och nu ska jag duscha.
Vi hörs sen!

2 kommentarer:

Ezter sa...

Hoppas ni får en trevlig dag :)

Åsa Hellberg sa...

Tack!!