Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


tisdag 17 november 2015

En vanlig tisdag.

Jag tvättar, väntar på lägenhetsbesiktningsmän (tre stycken, jag såg dem i porten) som inte kan säga när de kommer eftersom alla lägenheter i huset ska kollas, och de börjar uppifrån. Alltså från plan åtta och sedan nedåt till tvåan där jag bor.10 minuter per lägenhet och om det verkligen tar så lång tid så blir jag hemma ett tag.
Sedan måste jag handla till Jonathan och Linnea som bor här i morgon när jag åker med Simona till Varberg.

Medan tvätten torkar och jag väntar på gubbarna tänker jag ta ett litet varv med Sjuan så att jag inte tappar kontakten med henne, för nu blir det ett par veckor bara med Gloria.
För långt uppehåll är inte ett dugg bra för mig så några ord om dagen i Sjuan vore toppen.

Ungefär så, en dag när solen skiner i förorten.

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Hoppas gubbarna kom till sist.
Jag brukar ringa 'dem' dagen innan och fråga om de kan börja hos mig ... har ju oftast haft hund - och det har alltid gått bra.