Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


söndag 1 november 2015

Jag åkte till stan igår när jag hade skrivit klart,

promenerade, tittade i skyltfönster och köpte nya anteckningsböcker till Åttan, Nian och Tian.
När jag kom hem insåg jag att jag redan hade åttan, men då får väl den eller någon av de andra bli ett projekt efter Tio som jag har räknat ut finns i butik 2020.
Jämnt och fint, eller hur?

Well, mycket kan hända på vägen men det känns roligt att ha och jobba mot ett sådant mål.
Mitt mål har hela tiden varit tio (om jag tycker att det är roligt och mår finemang), och sedan tänka efter lite på vad jag vill (och har råd med).

Idag är jag ledig och vi ska på födelsedagskalas.
Hipp hipp hurra!!

2 kommentarer:

Robert W sa...

Du är fantastiskt målmedveten!

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag är kanske det :)