Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy

DECEMBER
9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


torsdag 5 november 2015

Småtips

från min agent som jag ska peta in i novellen i morgon, sedan ska jag skicka den till Året runt.
Gloria får jag tillbaka först den 18e, så lördag till tisdag kan jag fortsätta skriva på Sjuan. Det är jättebra och ska bli kul. Jag saknar mitt maaaaanus!

Idag försökte jag sälja in midjeväskan till Nisse, som en snygg accessoar som jag kunde bli den första att återföra till modehimlen. Han trodde inte på det ett dugg.
Jag är inte lika övertygad.
Titta så fin.
Jag förstår inte hur den kunde bli omodern!


7 kommentarer:

cyndi sa...

Va?!
Är den omodern?

Ezter sa...

Tänk att det förstår jag! Men den är praktisk.

Simona sa...

Sjukt ful.
Och jag som har litat på dig när det gäller mode-råd.
Är i chock.

Åsa Hellberg sa...

Cyndi; ja, enligt Nisse.

Ezter; jaja:)

Simona; jajaja.

Anonym sa...

Det funkar på en smal person som du - men en rund människa, som jag, blir ju smått löjlig med en extra mage :)
Sanna

Robert W sa...

Nu lägger du undan väskan i garderoben och sedan talar vi inte mer om den saken ;)

Elisabet Nielsen sa...

Förmodligen praktisk och färgen lyser definitivt upp i höstmörkret. Och jag tror säkert att den avlastar dina axlar och armar (stort plus när du har värk). Men jag tror inte du kan återuppliva trenden, den har nog inte varit ur modet tillräckligt länge.