Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 10 november 2015

Vakna halv fem

av att jag tyckte att det ringde på dörren. Det var säkerligen en dröm, men jag gick upp och kollade och sedan kunde jag inte somna om på läääänge.
Men nu är det jag och mitt manus innan jag åker och handlar mat till kidsen som flyttar in och är kattvakter i morgon.
Jag hade medicingenomgång med Jonathan igår, jag hoppas att han får i Misse det han behöver. Worst case får han vara utan ett par dagar. Enligt veterinären är det okej så länge det inte blir mer än så.

I London ska det vara 15 grader och sol i morgon.
"Som en svensk sommar", sa Nisse.
Exakt!
Hurra!


2 kommentarer:

Ezter sa...

Det låter skönt!

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst gör det!