Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 4 december 2015

Författarjulbord2015


Snodda bilder, av Susanne Boll tror jag.


På bilden ser ni Catharina Ingelman-Sundberg, framför henne sitter Lars Rambe och bredvid honom Manne Fagerlind.

Totalt var vi 15 glada.
Vi verkade alla vara rörande överens om att den här tillställningen gjorde sig väldigt bra halv fyra. Man var nämligen hemma igen när klockan var åtta. Ett supertrevligt författarjulbord.
Nu längtar jag till nästa år!









































Simona har massor med bilder på sin blogg om ni vill se fler.

Nu ska Hellberg redigera de sista sidorna i Gloria  och sedan börja leta efter synonymer.
Tjohej!




Inga kommentarer: