Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 10 december 2015

Idag begravdes Staffan i Fjällbacka.

Tack vare sociala medier har jag kunnat se bilder från Fjällbacka kyrka. Så fint. Och så oändligt sorgligt.
Den här lyssnade jag på klockan elva när kyrkklockorna ringde.
Musiken är så vemodig och vacker.
Jag hörde den första gången i kyrkan i måndags. Då framfördes den av hovsångerskan Lena Nordin och den berörde mig så som bara musik kan göra.





3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Beklagar din sorg!

Anonym sa...

Det är så ledsamt. Jag kände inte Staffan på ett personligt plan men vi är jämngamla och gick på högstadiet samtidigt.

Kramar // Gafflan

Åsa Hellberg sa...

Tack Ebba.

Han var så fin. Så himla snäll. Och rolig.