Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




onsdag 9 december 2015

Jag har gett mig själv ledigt idag.

I morgon drar jag igång projekt sju igen och jag har behov av en tom dag emellan Gloria och Sjuan.
Eftersom jag har satt en deadline på mitten av februari på den behöver jag jobba på. Och inte mig emot, det råkar ju vara det roligaste jag vet.

En sista signering i år sker på akademibokhandeln i Farsta den 19:e december.
Ni vet att ni är varmt välkomna, va?

Inga kommentarer: