Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 11 december 2015

Jag sov mellan fem och sju

igår eftermiddag. Det är helt obegåvat om man sedan vill somna normalt. Det gjorde jag helt enkelt inte, låg i sängen och funderade på livet (läs mina romaner) till typ två.
Sov sedan till nio så det är en segare start idag, men målet är att läsa klart det jag hittills har skrivit av Sjuan, och det fixar jag.

I morgon börjar jag skriva igen, och ska då också ha klart för mig hur mycket jag behöver jobba/kan vara ledig under julen. Inte mycket, tror jag. Det troliga är, lite raskt räknat, att jag måste producera 10 tusen ord i veckan om jag ska kunna nå min deadline 15 februari.

Om Sjuan är bra så här långt?
Yes box!

Inga kommentarer: