Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




fredag 18 december 2015

Skrivdag hos Hellbergs.

Nisse kommer hit efter lunch och vi ska dela på skrivsoffan, eller om han kanske föredrar köksbordet.
Jag kör igång utan honom. Men först vill jag ha tag på veterinären eftersom vi - Misse och jag - inte har fått provsvaren än. Det har aldrig tagit mer än två dagar tidigare.

Fredag.
Bra dag än så länge.
Tjoho.

Update: Misses värden är skyhöga, inte ens mätbara. Igen. Jag måste helt enkelt få i honom kvällsmedicinen som jag har hoppat över sedan jag var i London. Jag har märkt att han är sämre. Han har börjat kräkas igen och är pipig.
Nya ronder, helt enkelt.


1 kommentar:

Ezter sa...

Kan ju dessutom vara skönt att få svaren innan helgen!